23-3-20
INFORMÀCIÓ
Si teniu algun dubte escriviu al classroom (a la matèria
sobre
la que voleu preguntar). No us
preocupeu si no podeu accedir,
feu el que pugueu. Anirem responen quan ens sigui possible.
A partir d’ara podeu entrar a l’enllaç de l’editorial Barcanova
on podreu accedir i mirar activitats de primària. Hi ha per a
tots els nivells trieu les de cicle
superior. Aquells alumnes als
que les activitats de 5è li són massa difícils poden accedir
a les activitats de 4rt i 3r. FEU LES QUE VULGUEU,
NO ES POSA NOTA,
SÓN PER ANAR APRENENT I
HO HEU DE FER TRANQUILS/LES. ESTARIA BÉ QUE
FESSIU UNA MICA CADA DIA.
Un cop
heu entrat a la pàgina web, CLIQUEU a la part de
baix on diu @Activit@ts Món.
PLA DE TREBALL: SEGONA SETMANA
Hola de nou nens i nenes de 5è!
Tornem amb noves activitats per aconseguir que no perdeu el ritme de treball
i que esteu actius, com a l’escola!
Primer us hem de dir a tots i a totes que moltes felicitats per la feina feta, si
algú no ha acabat la de la setmana anterior no passa res. Teniu dues opcions:
continueu fent-la o la doneu per acabada
(NO PASSA RES) i comenceu la d’aquesta setmana.
Feu una mica de feina cada dia, poseu-vos un horari.
TASQUES A FER:
CATALÀ
Quan l’hagis vist escriu una historia sobre com quatre nens/es combaten l’avorriment
a casa seu (cada un està tancat a casa seva) i ho fan saber a tothom (si no pots veure
el vídeo no importa, fes la història igualment).
Escriu una mica cada dia. És un text narratiu, organitza’l en tres parts: inici, nus i desenllaç.
-Fes
l’exercici 18 de la pàg. 86 del quadern.
-Fes els
exercicis 22 de la pàg 88. Recorda que una onomatopeia és un so o conjunt de
sons que recorden o evoquen
el contingut mental associat a aquella paraula. Un exemple
és atxim!,
l'onomatopeia que correspon a l’esternut.
-Fes
l’exercici 25 i 26 de la pàg 89. Consulta les pàgs. 70 i 71 del llibre
-Fes
l’exercici 26 de la pàg 105 del quadern.
-Llegeix
les pàg 78 i 79 del llibre i fes la l’exercici 26 de la pàg 105 i l'exercici 29 de la pàg 106 (consulta
la pàg 58 del llibre)
COMPRENSIÓ LECTORA:
- Fer la lectura de la pàg. 101 del quadern i fer l’exercici 15.
-Fer la pàg. 102 del quadern.
|
CASTELLÀ
-Realizad los ejercicios 18 , 19 y 20 ( en la libreta) de la página
67 del libro. Leed la lectura de la pág. 74 del libro y realizad
los ejercicios 3, 4 y 5 de la pág. 75 del libro.
-Copia la pauta de la página 75
(donde dice seguimos la pauta
y cópiala en la libreta).
-Lee la pàg 81 del libro y realiza
(en la libreta) los ejercicios 13,
14 y 15. Cuando acabes haz los ejercicios de
las páginas 41 y
42
del cuaderno. Pide a alguien que te haga
el dictado.
COMPRENSIÓN LECTORA.
-Haz la comprensión lectora de la página 37 y 38 del
cuaderno.
-Haz la comprensión lectora de la página 43 y 44 del
cuaderno.
|
MATEMÀTIQUES
Recorda que a tots els exercicis que facis a la llibreta has de posar títol
i copiar els enunciats.
-Has de fer de la pàgina 94, la primera part (dades necessàries i innecessàries)
al llibre i l’exercici 44 a la llibreta.
-De la pàgina 95 has de fer a la llibreta els exercicis 45 i 46.
-De l’HE APRÈS de la pàgina 99 has de fer a la llibreta els exercicis 2, 3, 4, 6 i
el 8.
|
ROMA: GRAN IMPERI
La primera cosa que heu de fer és recopilar informació sobre l’època romana, t
ornar a llegir el que explica el llibre ( des de la pàg. 252 a la 259 que ja hem tre-
ballat a classe), et proposem veure alguna pel·lícula:
Aquí trobareu varis reportatges, trieu els que vulgueu i passeu una bona estona aprenent
sobre la seva vida. (No és obligatori, però són interessant )
Quantes coses interessants descobrireu!
Ara
escriu ,a la llibreta de medi social, sobre algun fet que et cridi l’atenció de
l’època
dels romans. (12 línies mínim, si algú fa menys no passa res).
Abans d’escriure, planifica, pensa en el que et demana perquè sigui coherent:
- Escull el vocabulari adequat, no repeteixis la mateixa
paraula moltes vegades.
- Uneix bé les oracions.
- Quan acabis, revisa-ho. Recorda buscar al diccionari les paraules que no entens
o no recordes com s’escriuen.
- Quan ho tinguis acabat, l’escrius en un Word, hi afegeixes imatges que tinguin a
veure amb el que has explicat i envia-ho a medi social del Classroom. ( si no pots
fer-ho no passa res fes-ho a la llibreta només ( molt ben presentat i amb un dibuix).
Bona feina, gaudiu aprenent més coses sobre els romans!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Música
Moltes gràcies una forta abraçada a tots!!!
Isabel i Maria
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada