23 de març 2020

TASQUES SEGONA SETMANA

23-3-20
Grups A i B:
INFORMÀCIÓ
Si teniu algun  dubte escriviu al classroom (a la matèria sobre
la que voleu preguntar). No us preocupeu si no podeu accedir, 
feu  el que pugueu. Anirem responen quan ens sigui possible.
 A partir d’ara  podeu entrar a l’enllaç de  l’editorial Barcanova 
on  podreu  accedir i mirar  activitats de  primària. Hi ha per a 
tots els nivells trieu les de cicle superior.  Aquells alumnes als 
que  les  activitats  de  5è li  són massa  difícils poden accedir 
a  les  activitats  de 4rt i 3r.  FEU LES QUE VULGUEU, 
NO  ES  POSA  NOTA, SÓN  PER ANAR APRENENT I 
HO HEU DE FER TRANQUILS/LES.  ESTARIA BÉ QUE 
FESSIU UNA MICA CADA DIA.
                 https://www.espaibarcanova.cat/

Un cop heu entrat a la pàgina web, CLIQUEU a la part de
 baix on diu @Activit@ts Món.

PLA DE TREBALL: SEGONA SETMANA
Hola de nou nens i nenes de 5è!
Tornem amb noves activitats per aconseguir que no perdeu el ritme de treball
que esteu actius, com a l’escola!
Primer us hem de dir a tots i a totes que moltes felicitats per la feina feta, si
algú no ha acabat la de la setmana anterior no passa res. Teniu dues opcions:
continueu fent-la o la doneu per acabada
(NO PASSA RES) i comenceu la d’aquesta setmana. 
Feu una mica de feina cada dia, poseu-vos un horari.
TASQUES A FER:

CATALÀ

Resultat d'imatges per a "imatges de poesia per a primaria""Si ens avorrim no passa res": mira aquest vídeo  de l’InfoK
https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/si-ens-avorrim-no-passa-res/video/6036013/

Quan l’hagis vist escriu una historia sobre com quatre nens/es combaten l’avorriment
a casa seu (cada un està tancat a casa seva) i ho fan saber a tothom (si no pots veure
el vídeo no importa, fes la història igualment). 
Escriu una mica cada dia. És un text narratiu, organitza’l en tres parts: inici, nus i desenllaç.

-Fes l’exercici 18 de la pàg. 86 del quadern.
-Fes els exercicis 22 de la pàg 88. Recorda que una  onomatopeia és un so o  conjunt de 
 sons que recorden o evoquen el contingut mental associat a aquella paraula. Un exemple
 és atxim!, l'onomatopeia que correspon a l’esternut.
-Fes l’exercici 25 i 26 de la pàg 89. Consulta les pàgs. 70 i 71 del llibre
-Fes l’exercici 26 de la pàg 105 del quadern.
-Llegeix les pàg 78 i 79 del llibre i fes la l’exercici 26 de la pàg 105 i l'exercici 29 de la pàg 106 (consulta la pàg 58 del llibre)
       
COMPRENSIÓ LECTORA:
- Fer la lectura de la pàg. 101 del quadern i fer l’exercici 15.
-Fer la pàg. 102 del quadern.

CASTELLÀ

-Realizad los ejercicios 18 , 19 y 20 ( en la libreta) de la página
67  del  libro. Leed  la lectura de la pág. 74 del libro y realizad
los ejercicios 3, 4 y 5 de la pág. 75 del libro.


-Copia la pauta de la página 75 (donde dice seguimos la pauta
y cópiala en la libreta).
-Lee la pàg 81 del libro y realiza (en la libreta) los ejercicios 13,
14 y 15. Cuando acabes haz los ejercicios de las páginas 41 y
42 del cuaderno. Pide a alguien  que te haga el dictado.

              COMPRENSIÓN LECTORA.
-Haz la comprensión lectora de la página 37 y 38 del cuaderno.
-Haz la comprensión lectora de la página  43 y 44 del cuaderno.


MATEMÀTIQUES
Recorda que a tots els exercicis que facis a la llibreta has de posar títol
i copiar els enunciats.
-Has de fer de la pàgina 94, la primera part (dades necessàries i innecessàries)
al llibre i l’exercici 44 a la llibreta.
-De la pàgina 95 has de fer a la llibreta els exercicis 45 i 46. 
-De l’HE APRÈS de la pàgina 99 has de fer a la llibreta els exercicis 2, 3, 4, 6 i
el 8.
MEDI SOCIAL
ROMA: GRAN IMPERI
La primera cosa que heu de fer és recopilar informació sobre l’època romana, t
ornar a llegir el que explica el llibre ( des de la pàg. 252 a la 259 que ja hem tre-
ballat a classe), et proposem veure alguna pel·lícula:
Erase una vez el hombre Pax romana
https://www.youtube.com/watch?v=6U5SaXGUnOY 

Aquí trobareu varis reportatges, trieu els que vulgueu i passeu una bona estona aprenent
sobre la seva vida. (No és obligatori, però són interessant )
Quantes coses interessants descobrireu!
Ara escriu ,a la llibreta de medi social, sobre algun fet que et cridi l’atenció de l’època 
dels romans. (12 línies mínim, si algú fa menys no passa res).

Abans d’escriure, planifica, pensa en el que et demana perquè sigui coherent:
  - Escull el vocabulari adequat, no repeteixis la mateixa paraula moltes vegades.
  - Uneix bé les oracions.
- Quan acabis, revisa-ho. Recorda buscar al diccionari les paraules que no entens
o no recordes com s’escriuen.
- Quan ho tinguis acabat, l’escrius en un Word, hi afegeixes imatges que tinguin a
veure amb el que has explicat i envia-ho a medi social del Classroom. ( si no pots
fer-ho no passa res fes-ho a la llibreta només ( molt ben presentat i amb un dibuix).
       Bona feina, gaudiu aprenent més coses sobre els romans!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Música



Moltes gràcies una forta abraçada a tots!!!
Isabel i Maria


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada